اس ام اس

عزیز خوشگل کوچولو باربی جیگر نمکی نون خشکی دمپای پاره پلاستیک آب گرم کن سماور شکسته خریداریم !

***

ای کاش باران بودم، تا غبار رویت می شستم … … … خودت که سال به سال صورتت رو نمی شوری!

***

ادامه مطلب را در سایت بخوانید.

برای ورود به سایت از منوی بالای وبلاگ استفاده کنید.

 

اگه یه روز تنها شدی… تا کسی نیست دستتو بکن تو دماغت، حالشو ببر

***

می خوام روی تمام سنگ های دنیا بنویسم دلم واست تنگ شده و آرزو میکنم یکی از اون سنگ ها به سرت بخوره تا بفهمی دل تنگی چه دردی داره!؟

***

گفت از حادثه ای لبریزم در درونم غوغاست

گفتم این حال تو را می فهمم دستشویی انجاست.

***

شما با خوندن این اس ام اس

.

.

.

۵ ثانیه از عمر خود را هدر دادید!

به همین راحتی

***

 

چه غمگینانه می‌پیچید صدای تو درون کوچه‌ی قلبم که میگفتی؟ نون خشکیه!

***

تا حالا دیدی خر پرواز کنه؟ حتما ندیدی، پس سعی نکن پرواز کنی!

***

در دریای عشقت شنا کردم...

.

.

.

ناگهان قورباغه ای دیدم فرار کردم!!!

***

یه نوع سردردم هست؛

هر چند روز یه بار میاد خودتو ببینه و بره!

***

 

فـ‌ـ‌ک مـ‌ـ‌یـ‌ـ‌کـ‌ـ‌نـﮯ خـ‌ـ‌عـ‌لـﮯ گـ‌ـ‌نـ‌ـ‌ده ای؟؟

فـ‌ـ‌وقـ‌ـ‌ش 2بـار سـ‌ـ‌یـ‌ـ‌فـ‌ـ‌ونـ‌ـ‌و مـ‌ـ‌یـ‌ـ‌کـ‌ـ‌شـ‌ـ‌م

والا D:

***

اگه یه روز یکی بغضتو شکست اشکش نکنی گریه کنیا جمع کن تو دهنت تف کن تو روش !

***

 

سرت رو بذار رو شونه هام خوابت بگیره/جا خالی میدم بخوری زمین حالت بگیره

***

خانوم دوستم یه پسر سه کیلویی زائیده، 4 میلیون و 500 هزار تومن پول بیمارستان داده ، یعنی دقیقاً کیلویی یک و نیم میلیون واسش در اومده !!!

***

آغاز هر پایانی، یعنی پایان هر آغاز که انتهایش ابتدای شروع اول است

در مسیر شروع اغازی بی پایان.....

(من که نفهمیدم چی گفته، شما فهمیدید؟؟!!!!!!!!!!)

***

ضد حال یعنى سه صفحه به یکى پیامک بدى و ...بعد جواب بده Ok...!!

***

 

دیروز حواسمو پرت کردم افتاد شکست

الان من حواس ندارم چه کنم

***

اگه شما لیسانس حال گیری داری

ما فوق تخصص انتقام داریم

گفتم که در جریان باشی

***

رو تو حساب دیگه ای میکردم ناراحت نشی خیلی برام عزیزی ولی تازه فهمیدم ادم دورویی یه روت ماهه یه روت گله

***

یه تریپی شاعرا دارن که میگن :

زیر بارون گریه کردم تا تو اشکامو نبینی

من موندم این که اینقدر تلاش کرده که نبینه چرا خودشو لو میده ؟!!

***

 

کشت زار سر سبز دلت را به من بسپار تا شریکی نخود توش بکاریم...

***

پسرایی که با لهجه بچه گونه حرف میزنن و عجقم و عجیجم میگن شک نکنید که یه ذره تلاش کنن حاملم میشن !

***

دیشب داشتم با پورشم تو خیابون ویراژ می دادم یهو یکی پرید جلو پام تا اومدم ترمز بگیرم دیدم لحاف پاره شد...

***

 

میگن وقتی یه خوشگل به آسمون نگاه میکنه ستاره ها براش چشمک میزنن و لذت میبرن.........میگم یه وقت به آسمون نگاه نکنی گند بزنی به حالشون..!!!

 

***

نگاهت چون عقاب، دلت چون دریا، دستانت چون آتش گرم . . ای بابا، هیچ چیزت مثل آدما نیست!

***

 

روی فرش دلم جوهری ازمحبت تو ریخت.اومدم پاک کنم بدترشد.خلاصه فرشمونو خراب کردی رفت.

***

یکی میره و بر نمیگرده، به نظر شما چی شده؟به نظر من گم شده.

باور نمیکنی نه؟

***


پاشو جیش کن بعد بخواب.(سازمان دخالت در تمام امور کشور)

***

ببخشید این وقت شب مزاحم شدم...

میخواستم شما سفره خارجه زیاد رفتید هواپیما بوق داره؟

***

می خواستم یه چیز مهم رو بگم پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری!

***

 

 

تو توی دماغه منی!!!!

جنبه داشته باش ، منظورم اینه که نفس منی :)

***

یه جایی ام خوندم باید یه سنگ بندازی تو رابطت تا ببینی چقد عمیقه

هیچی دیگه منم انداختم،

یعنی عمق سینک ظرفشویی از عمق رابطمون بیشتر بود


نظرات شما عزیزان:

سعیدمنصوری
ساعت0:09---2 دی 1392
بدنیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تشکر حال کردیم.

سعیدمنصوری
ساعت20:13---30 آذر 1392
به لره میگن میوه های باغ مردم رو نخور حرومه،میگه:مو،سی حلال وحرمیس نیخورم،سی خاصیتسه که ایخورم..سالار اومدیم نبودت .دوست دار همیشگیت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:, | 16:29 | نویسنده : سعید |